lunes, 11 de agosto de 2008

Bona Feina

Bona feina la que esteu fent tots, el dire. en Quim, la Edith, en Sergi i tots els que escriviu i dinamitzeu el blog dia a dia. Avui quan en Victor i jo hem arribat de passar uns dies a Sòria hem entrat i hem llegit el que deies tu, Edith sobre conseguir ressó a TV3; jo ho puc consultar amb el meu cosí, l'Espartac Peran, presentador dels Matins; potser ell ens pot facilitar alguna entrevista, o fer alguna referècia del polacs a Polònia.
Gràcies pel vostre treball i dedicació. Una abraçada.

1 comentario:

Traviata dijo...

Nena, ja estàs trucant a l'Espartac per a que diguin alguna cosa del nostre projecte. I si ens fessim una foto el dilluns amb la samarreta posada per a enviar-li?
El Quim ha fet un tríptic molt ben fet que te'l pot fer arribar i ara està acabant de fer el programa de mà.
Jo crec que l'Espartac sí que podria fer "colar"als MATINS TV3 que hi ha una representació de les corals catalanes actuant en un festival de Polònia, juntament amb corals de Suècia, Alemanya, Lituània i com no, Polònia.
Comenta-li que jo he parlat amb el Pere Llop del programa "Polònia" i que estaven tots de vacances.
Buenas noches y buena suerte!
Edith