viernes, 8 de agosto de 2008

Consulta als cantaires

Ei! Que havia pensat que ja que el Janusz ens ha regalat un cd de la seva coral, -encara que darrerament no s'hagi comportat gaire bé amb el grup-, per cortesia hauríem de portar-los alguna cosa. Jo havia pensat cd de sardanes o música popular catalana en general. Digueu la vostra, si us plau!

Pel tema de vestuari havia pensat que si es fa la dansa d' "Amor que tens ma vida" les noies que ballessin haurien de posar-se una faldilla, encara que sigui allà mateix a sobre del pantaló, perquè si no la peça perdria l'encant. Jo en tinc dues negres, llargues i amb goma, que són molt fàcils de posar i treure. No sé què en penseu.
Sobre la part d'adalt havíem dit que aniríem de negre. Ahir a la nit se'm va acudir una idea:
i si fessim una samarreta amb el nom de la coral, per exemple:

Coral Stella Splendens
(a sota el logo del blog)

Catalunya- Olsztyn
o Catalunya- Polònia

Agost 2008

(Es podria afegir alguna frase en polonès com "Visca la música!"

No sé quan podria costar, però es pot preguntar a veure què.
Si algú sap d'algun lloc que ho digui. Jo miraria per aquí, per Gràcia.

Sobre el tema de la missa, si algú vol quedar aquest cap de setmana per a estudiar, l'Esther
(soprano) i jo ja hem quedat el dissabte a la tarda per d'altres assumptes, però hem comentat que a les dues ens aniria bé quedar aquest cap de setmana si hi ha algun més interessat per repassar la partitura.

Li he comentat al Joaquim que s'hauria de fer un folletó de mà del concert, si pot ser bilingüe català-polonès o català-anglès.

Bé, això és tot. Bona nit! o Dobranoc!
Petonets.
La pesada de l'Edith

1 comentario:

MaX dijo...

eis cantaires!

sobre el tema samarreta, els del gospel ens ho vam fer a http://www.jomas.com/ ( esta al carrer aragó amb lluria) però ens van trigar 15 dies..i cal portar el logo i tal que volem estampar. NO se però jo veig poc temps..i cal saber tbe les talles de tothom no? tot i que penso que es molt bona ideaaa!! deixo el link per si voleu consultar. Ha nosaltres ens van costar 15 eurus per cap aprox.
Però potser com tu dius per gracia hi ha quelcom més barat..

jo potser estaria més activa pero entre les opos i que marxo de recés per estudiar estic una mica outside..

edith, et vull agrair el teu activisme amb tema vestuari!